Skoro každá žena sní o dlouhých a zdravých vlasech jako v reklamě. Jak zrychlit jejich růst bez použití zázračných šamponů a domácích masek? Zkuste to s některými potravinami.

Losos a jiné tučné ryby. Nemáte rádi ryby? Nevadí. Dalším zdrojem mastných kyselin jsou

lněná semínka. Přidejte občas do svého jídelníčku pár lžic lněného oleje.

Zelená zelenina. Aby vlasy vyrostly silné a zdravé, potřebují vitaminy A a C. Právě ony jsou důležité k výrobě dostatečného množství kožního mazu, představují pro vlasy přírodní kondicionér.

Avokádo. Je bohatým zdrojem vitaminů a minerálních prvků. Díky vysokému obsahu mastných kyselin je toto ovoce stejně jako losos velmi užitečné pro zdravou pokožku hlavy, navíc stimuluje růst vlasů.

Žlutá paprika. Obsahuje pětkrát více vitaminu C než pomeranč. Přidáním žluté papriky do zeleninového salátu zvýšíte imunitu a posílíte vlasové folikuly.

Mandle. Jsou důležitým zdrojem biotinu, podobně jako vaječný žloutek, který vlasům přináší dobré zdraví.

Ústřice. Aby vlasy nepadaly, velmi důležitý je pro ně zinek. Na tento minerál jsou ústřice bohaté, jen třicet gramů této lahůdky mnohanásobně překračuje doporučenou denní normu.

Zoryana Semenova

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1991272
DnesDnes638
VčeraVčera824
Tento týdenTento týden2292
Tento měsícTento měsíc10888

Partnerské weby