3023tipRuny lze využít všestranněji než jen k věštění. Víte, že se díky jednoduchému cvičení, někdy se mu také říká runová jóga, můžete propojit s energií run a upevnit si tak své zdraví? Napodobujete v podstatě jen runové znaky postojem svého těla, těmto runovým pozicím se

říká stadhy. A ačkoli není známo, kdo metodiku cvičení vyvinul, zkušenosti a praxe terapeutů i klientů dokládají, že je účinná.

Vaše gesta aktivují sílu runových symbolů

Během cvičení se vaše tělo stává pomyslnou anténou, jste schopni napojit se na vesmírné frekvence světla a zregenerovat, nebo dokonce díky pravidelnému cvičení i vyléčit, své tělo. Životní energie se rozproudí, svaly se zbaví napětí, je aktivována činnost žláz, dochází k harmonizaci celého organismu.

Jak cvičit?

Pokud to lze, je úplně nejlepší cvičit venku, v přírodě (v blízkosti stromů), v pohodlném oděvu a naboso, aby mohla energie odtékat do země (případně si na cvičení berte obuv s podrážkou z přírodních materiálů, která cestu energii neblokuje). Runové cvičení se má dělat čelem k západu. Proč? Bioelektrické měření, jímž se zjišťoval potenciál v akupunkturních bodech těla, totiž prokázalo, že právě v tomto směru je dosaženo nejvyššího efektu. Každé runové cvičení by se mělo skládat ze tří pozic, přičemž jejich výběr je intuitivní, závisí na vašich aktuálních potřebách (na tom, jaké vibrace potřebujete). Stačí, když si na něj vyhradíte deset minut. Důležité je ale cvičit pravidelně, minimálně třikrát týdně, a vždy v tutéž dobu.

3023tip pro zdravíKonkrétní příklady

Chcete-li třeba vyvolat ochrannou sílu runy ALGIZ, potřebujete doplnit energii, postavte se nejprve do uvolněné výchozí pozice - čelem k západu s rukama u těla. Nohy mějte lehce rozkročeny kvůli stabilitě (na 30 - 40 cm). Chvíli zhluboka dýchejte a přemýšlejte, meditujte, nad energií runy. Posléze zvedněte pomalu ruce nad hlavu tak, abyste napodobili znak zmíněné runy. Nadechněte se a s výdechem pomalu prozpěvujte její název - Aaalllgiiizzz. Opakujte to desetkrát (časem můžete interval prodlužovat, ideální je vydržet v pozici po dobu třiceti klidných a pomalých nádechů) a pak si představte, jak plníte energetický obal svého těla ochrannou energií této runy. Stejným způsobem pracujete i s dalšími runami, mění se pouze vaše naladění, pozice těla a název, který zpíváte.

Tedy například: Pozice runy URUZ se využívá k posílení nervových center hlavy. Z výchozí pozice se zvolna s výdechem předkloňte tak hluboko, jak můžete. Kolena by měla být lehce pokrčena. Hlava visí dolů bez napětí, ruce a prsty směřují dolů. Váhu postupně přenášejte směrem k rukám. V této poloze byste měli vydržet po dobu deseti pomalých nádechů. Postupně lze tento interval prodlužovat (až na třicet nádechů).

Pozice runy INGUZ zvyšuje duchovní i fyzickou sílu odporu, odstraňuje svalové napětí. Postavte se do výchozí pozice a zklidněte dech. Pomalu zvedněte ruce nad hlavu tak, aby dlaně byly otočeny k sobě a vzdáleny zhruba dvacet centimetrů. Vytrvejte v této pozici po dobu deseti pomalých nádechů, interval časem prodlužte na třicet nádechů.

Pozice runy TEIWAZ uvolňuje svaly a aktivuje žlázy s vnitřní sekrecí. Z výchozího postoje trochu pozvedněte paže, aby váš postoj připomínal písmeno T se svěšenými rameny. Dlaně mějte otočeny směrem dolů. Opět setrvejte v této pozici po dobu deseti klidných nádechů a v dalších dnech interval prodlužujte.

Lucia di Moriani

O runách a práci s nimi se můžete dozvědět více v září na zájezdu se Spiritem do Řecka. Bližší informace najdete na webových stránkách: http://www.spirit.cz/index.php/zajezdy.

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1874960
DnesDnes293
VčeraVčera1029
Tento týdenTento týden4603
Tento měsícTento měsíc17531

Partnerské weby