Která žena by si nepřála mít dokonalou postavu? K pevnějšímu tělu, ke zhubnutí problémových partií mohou napomoci jednoduché cviky. Cvičit lze v obýváku při sledování televize stejně jako u bazénu nebo na písčité pláži. Když budete

poctivě cvičit obden, po třech týdnech už uvidíte změnu, měly by se dostavit zřetelné výsledky.

Štíhlá stehna. Svaly na vnitřní straně stehen lze perfektně zpevnit širokými dřepy. Postavte se s nohama rozkročenýma o něco víc, než je šířka ramen. Chodidla by přitom měla mířit do stran. Podřepněte tak, aby kolena byla pokrčená v úhlu 45 °, přitom záda zůstávají vzpřímená. Dlaně můžete opřít o stehna. V podřepu vydržte asi pět vteřin a potom se zvedněte do výchozí pozice. Zopakujte alespoň dvacetkrát.

Pevnější pozadí. Účinným cvičením na pokleslé pozadí je zvedání pánve. Položte se na zem, přičemž záda jsou přitisknuta k podlaze, kolena pokrčená v úhlu devadesáti stupňů, nohy rozkročené do šíře boků. Zvedněte tělo a boky ze země, lokty se opírají o zem a dlaněmi si podpírejte boky. Co nejpevněji zatněte hýžďové svaly a vydržte několik vteřin. Na chvíli povolte a pak znovu zatněte svaly na pár vteřin. Cvik opakujte nejméně dvacetkrát.

Ploché bříško. Kmitání nohama přispěje k posílení břišních svalů. Lehněte si na záda s nohama mírně od sebe a ruce dejte pod zadeček. Potom zvedněte nohy asi deset centimetrů nad zem, roztáhněte je, co nejvíc to půjde, a pak dejte k sobě. Zopakujte dvacetkrát bez toho, že by se nohy dotkly země.

Tvarování boků. Povislé boky můžete tvarovat zvedáním nohou v devadesátistupňovém úhlu. Lehněte si na levý bok a opírejte se o levý loket. Levou nohu držte nataženou v linii s tělem, pravou přednožte tak, aby s boky svírala devadesátistupňový úhel. Potom ji zvedněte asi deset centimetrů nad zem. Špička nohy by měla lehce mířit k zemi, čímž se napíná oblast boků. Pak nohu nechte klesnout asi pět centimetrů nad zem a potom ji znovu zvedněte do původní výšky. Opakujte dvacetkrát, pak postupujte stejně s druhou nohou.

Posilování nohou. S tvarováním spodní poloviny těla vám pomohou obyčejné schody. Zkuste několikrát denně vyběhnout pár poschodí a za pár týdnů uvidíte příjemnou změnu. Nohy můžete posílit jednoduchými výpony na špičkách a také klasickými dřepy.

(pru)

DODATEK

Zbavit se tělesného tuku lze nejen pravidelným pohybem, poctivým tréninkem, ale i zdravým stravováním. Zařaďte do jídelníčku čerstvá jídla, nízkotučnou stravu, libové maso, luštěniny, hodně ovoce a zeleniny.

Planety radí i varují

Předplaďte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

Domeček zdraví

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1682143
DnesDnes984
VčeraVčera1142
Tento týdenTento týden3358
Tento měsícTento měsíc14851

Partnerské weby