V lidském těle se nacházejí energetické dráhy, které jsou propojeny s orgány. Staří indičtí lékaři tvrdí, že určitá kombinace pozic prstů uzavře konkrétní energetický kanál a vyvolá léčivý efekt. Pravidelným a dlouhodobým cvičením některých asán tedy lze odbourat nebo alespoň zmírnit určité potíže, neduhy. Podle návodu astroložky a psycholožky Olgy Krumlovské se

můžete základní cviky z tzv. jógy prstů naučit a využít je v praxi.

Na pohybové ústrojí, proti obezitě a chrápání

Olga Krumlovská říká: „Pozici PÁVA jistě přivítají všichni, kteří mají sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Její pravidelné procvičování je totiž skvělou prevencí proti bolestem páteře a pohybového ústrojí obecně. Pozice docílíte tak, že spojíte prsty vzájemně, aby se prostředníčky a malíčky dotýkaly svými polštářky vzpřímeně, ukazováčky a prsteníčky jsou ohnuty tak, že se dotýkají hřbety horních článků a objímají tak prázdný prostor ve tvaru O. Ukazováčky se lehce dotýkají palců. Dotýkající se části k sobě zlehka tiskněte.“

Kromě toho Olga doporučuje: „Připravte si cuketu se sýrem a chia semínky. Potřebujete cuketu, sýr Lučina, žervé nebo kozí sýr, olivový olej, špetku soli, drcená lněná, slunečnicová a chia semínka, čerstvé bylinky. Omytou cuketu nakrájíte na kolečka, lehce osolíte a orestujete na pánvi na trošce oleje. Poté ji nakrájíte na malé kostičky a na pánvi krátce orestujete semínka. Cuketu smícháte se sýrem, dáte do misky a posypete semínky. Dochutíte čerstvými bylinkami, jako jsou bazalka, oregano nebo pažitka.“

(zem)

Optimální doba procvičování je 45 minut denně, lze ji rozdělit na tři až čtyři kratší intervaly. Pokud budete procvičovat pozic několik, měli byste každé věnovat alespoň deset minut denně, aby byl účinek dostačující.

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2253150
DnesDnes538
VčeraVčera662
Tento týdenTento týden1200
Tento měsícTento měsíc8558

Partnerské weby