… pro mozek. Patří k nejohroženějším částem organismu. Denně je vystaven stovkám stresových podnětů. Základní látkou, která mozek před nimi pomůže chránit, je magnézium. Nejvíce je zastoupeno v potravinách rostlinného původu. Bohatým zdrojem magnézia js u například celozrnné produkty, ořechy, slunečnicová semena, ořechy.
… pro srdce. Zdravá životospráva sehrává významnou úlohu v prevenci srdečních onemocnění. Je třeba jíst méně, chránit se před potravinami s nadbytkem cholesterolu, upřednostňovat kvalitní rostlinné tuky před živočišnými. Vhodné je omezit přísun cukru, alkoholu, nikotinu.
… pro kosti. Víte, že potraviny a nápoje plné cukru ničí v těle minerální látky včetně vápníku a klouby pak rychleji řídnou? Proti artróze je třeba dodávat organismu více kalcia, rybích produktů, čerstvé ovoce a zeleninu s obsahem beta-karotenu a vitaminu C, potraviny s vitaminem E - například ořechy, slunečnicová semínka a celozrnné produkty.
(ruch)
 

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 25 let

Fotografie 0016

2234989
DnesDnes183
VčeraVčera620
Tento týdenTento týden3497
Tento měsícTento měsíc11054

Partnerské weby