Máte nepříjemné vztahy doma nebo na pracovišti? Žijete v důsledku toho ve stálém nervovém vypětí? Zkuste třeba…
… med. Je díky bohatému obsahu minerálních látek, enzymů, ovocného a hroznového cukru a komplexu vitaminů B tou pravou potravou pro nervy. Účinné jsou dvě až tři lžíce medu denně.
… heřmánek. Tato drobná a jemná rostlinka se doporučuje na denní stresy. Díky svým uvolňujícím vlastnostem tiší duši a pozdvihuje ducha. Využívat ji můžeme k přípravě relaxačního čaje nebo koupele.
… česnek. Má uklidňující účinky a dokáže utišit duševní „rozháranost“. Léčivé účinky má jeden stroužek česneku konzumovaný třikrát denně.
… sacharidy. Pokud budete ve stresových situacích konzumovat stravu bohatou na složené sacharidy, zůstanete klidní a chladnokrevní, i když půjde do tuhého. V takových chvílích se ve zvýšené míře odbourává „hormon dobré nálady“ serotonin. Soudí se, že tvorba serotoninu u osob zvláště náchylných ke stresu je nižší, než vyžaduje zvýšená zátěž organismu.
(žuk)

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1875350
DnesDnes683
VčeraVčera1029
Tento týdenTento týden4993
Tento měsícTento měsíc17921

Partnerské weby