Přemýšlíte o tom, jakou bleskovou dietu nasadit, abyste se za pár týdnů, až pojedete na zaslouženou dovolenou, nemuseli stydět vysvléknout do plavek? Jednu z účin ných expresních diet, můžete vyzkoušet.

První den. Věnujte ho očistě organismu, detoxikaci. V průběhu celého dne dodávejte tělu hodně tekutin. Neměly by to však být slazené nápoje, ale bylinkové čaje, minerálky bez bublinek, šťávy z čerstvého ovoce a zeleniny.
Druhý a třetí den. Jídelníček se bude skládat výhradně z čerstvého ovoce. Můžete ho konzumovat v jakémkoli množství tehdy, když pocítíte hlad. Jako hlavnímu ovoci se vyhněte banánům a vinným hroznům, neboť obsahují příliš cukru.
Čtvrtý den. Patří zelenině v jakékoliv úpravě - dušená, upravená na páře, záleží na oblibě a především snášenlivosti.
Pátý den. K zelenině si naservírujte libové maso. Vhodné je kuřecí, rybí, vyhněte se masovým konzervám, uzeninám, paštikám, příliš tučnému masu.
Šestý a sedmý den. Po celotýdenním skromném jídelníčku je konec týdne vyhrazen poměrně chutnému menu. K zelenině, masu se jako příloha podává dlouhozrnná rýže.
Pokud ale máte na shazování nadbytečných kilogramů více času než pouhý jeden týden, při hubnutí budete úspěšní, když:
Proteiny v každém jídle. Proteiny jsou základním stavebním prvkem svalů a jsou potřebné i pro další pochody v těle. Bílkoviny by měly být základem každé diety, protože pokud chcete zhubnout, jde o to, zbavit se tuku. Ideální přísun bílkovin je asi 1,2 až 1,5 gramů na každý kilogram optimální váhy. Zvolte potraviny, které představují málo kalorií, například ryby, drůbež, jogurty, tvaroh.
Zelenina rychle nasytí. Zelenina navodí pocit sytosti, organismu dodá vitaminy, stopové prvky, udrží tělo ve výborné kondici. Každý den bychom měli sníst alespoň dvě stě gramů zeleniny, především na oběd a k večeři.
Pozor na cukr. Pokud chcete zhubnout, je nutné omezit příjem cukrů. Pokud se vzdáte sladkých pochutin a pamlsků, rychleji budete spalovat tuk. Cukr však sehrává v chodu organismu svoji roli, proto jeho vyloučení není žádoucí. Kousek ovoce během dne zpestří jídelníček a přispěje k posílení organismu.
Pravidelný pitný režim. Doplňovat tekutiny během dne, i když nepociťujete žízeň, je nutností. Nejlepší tekutinou je nesycená voda. Zelený čaj urychluje metabolismus, spalování tuků podporuje také sklenice nízkotučného nebo sojového mléka.
(map)
 

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1993123
DnesDnes223
VčeraVčera801
Tento týdenTento týden4143
Tento měsícTento měsíc12739

Partnerské weby