Francouzští manželé jezdí 15 let po světě a hledají úlomky z hvězd - meteority. Říkají si „star hunters“ a brázdí pouště i hory, společně nalezli již na 1,8 tuny meteoritů. K jejich oblíbeným lokalitám, kam se vracejí, patří poušť v Maroku. Patro jejich domu v Dole na východě Francie se proměnilo v soukromé muzeum. Každý kámen ze sbírky má svůj příběh. Nemají tu ale jen meteority, nýbrž také nalezené kostry dinosaurů či zkameněliny, které se v pouštích vyskytují poměrně často. Však také v roce 1997 Bruno s Carine založili společnost Paměť Země, jejich cílem je dodávat do univerzit, muzeí, popřípadě vědcům, obchodníkům a umělcům své nálezy - zkameněliny a meteority, fosílie. Manželé spolupracují s NASA i francouzským Národním centrem pro vesmírná studia. Asi za svůj největší objev považují tři meteority z Marsu (ty jsou nejhledanější, jejich vědecká hodnota je obrovská a manželský pár jich našel 9 z celkem 34 objevených ve světě) a pětadvacetigramový kámen, který od nich vykoupilo CNES před 12 lety v přepočtu za 150 000 korun.
(šál)