Mírně nízký tlak předurčuje k dlouhému životu, nižšímu riziku infarktu a mozkových příhod, což potvrzují mnohé vědecké studie. Je nepochybně pro zdraví menším rizikem nežli tlak

vysoký, ale přesto může být doprovázen některými potížemi. Projevuje se motáním hlavy, postižení bývají častěji, a to nejen večer, ale i přes den, unaveni a navíc mohou mít problémy s dýcháním.

Měli byste vědět, že lehká strava ulehčuje práci srdci i krevnímu oběhu a stabilizuje krevní tlak. Doporučuje se zvýšit konzumaci ovoce a zeleniny, které jsou zdrojem nezbytných látek. Pravidelná konzumace česneku povzbuzuje činnost srdce a zlepšuje krevní oběh, snižuje hladinu cholesterolu a hlavně pomáhá regulovat krevní tlak, tedy nízký zvyšuje, vysoký snižuje. Ideální přesnídávkou jsou různá semínka, ořechy a obilné klíčky. Dodávají organismu mnoho cenných látek, které napomáhají harmonizaci krevního tlaku. Dodržujte pitný režim, což vede k vzestupu krevního tlaku. Doporučuje se ihned po ránu nalačno vypít sklenici vody, která napomáhá zvýšení krevního tlaku. K prostředkům zvyšujícím krevní tlak patří káva. Ovšem tento nápoj byste neměli pít ihned po ránu, ale až po obědě, a nikdy více než dva šálky denně.

(žuk)

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

2014407
DnesDnes296
VčeraVčera586
Tento týdenTento týden4487
Tento měsícTento měsíc10732

Partnerské weby