Potěšily by vás pod vánočním stromkem nové lyže, sexy oblečení pro fitness nebo třeba luxusní sportovní boty? Tři čtvrtiny Čechů podle aktuální studie společnosti GfK Czech sportují pro radost z pohybu, tráví sportem čas se svými blízkými, fyzickým aktivitám se

věnují kvůli kondici, případně aby se zbavili stresu. Naopak méně důležité jsou zdravotní důvody, které zmiňuje jen pětadvacet procent Čechů, dosažený výkon, případně adrenalinový zážitek. Za sportovní vybavení nejvíce utrácejí mladí muži, pro něž je sport nedílnou součástí životního stylu a perfektní kondice je u nich na prvním místě. Od sportu více než jiní očekávají adrenalinový zážitek, kromě výkonu chtějí při pohybu i dobře vypadat, za nákupy se nejčastěji vydávají do značkových prodejen. Pro obchodníky jsou další atraktivní skupinou zákazníci „sport fashion“. Sportují takřka denně, chtějí dobře vypadat, sportovní módu si oblíbili. Jsou spíše mladí a mají nízké příjmy i vzdělání. Turistiku, cyklistiku, lyžování preferují úspěšní lidé ve středním věku, kteří mívají rodinu. Jde o typ zákazníka s nadprůměrnými příjmy a ceny za zboží příliš neřeší. Chtějí se hlavně udržet v kondici, sportují pro radost, snaží se smysluplně trávit čas s rodinou a přáteli, čelit hektickému způsobu života.

(se)

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1829248
DnesDnes118
VčeraVčera796
Tento týdenTento týden2703
Tento měsícTento měsíc19682

Partnerské weby