Pokud chcete, aby vaše vztahy doma i na pracovišti perfektně klapaly, mám tu jednu prostou radu: Mluvte, mluvte a zase mluvte. Komunikujte s partnery i kolegy otevřeně o tom, co se vám líbí, nelíbí, co vás ranilo, čím vás naštvali, ale i čím vám udělali

radost, mile vás překvapili, s čím pomohli, co zařídili atd. Komunikace je základ zdravého a spokojeného partnerského i pracovního vztahu. Když si partneři neřeknou, jak se cítí, co se v nich děje, ten druhý jim do hlavy vážně nevidí. Nemá často ani tušení, že je třeba něco změnit, příště raději neříkat atd. Myslím si, že toto by se mělo vhodně uplatňovat i v komunikaci se šéfy. Vím, že řada z nich se domnívá, že vědí vše nejlépe. Na druhou stranu je stále více vedoucích pracovníků naštěstí otevřeno nápadům a názorům svých zaměstnanců a kolegů. Vždyť právě tím, že máme zájem o jejich vlastní nápady i kritiku, intenzivně podporujeme jejich status, samostatné myšlení, sebevědomí ale i dnes tak potřebnou loajalitu a pozitivní vztah k firmě. Nebojte se nepříjemných témat. Pokud je nezačnete probírat, budou vás v hlavě stále sžírat.

IRENA HOUDKOVÁ

www.houdkova-profikouc.cz

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1920036
DnesDnes356
VčeraVčera807
Tento týdenTento týden356
Tento měsícTento měsíc16376

Partnerské weby