Plněné lilky

Potřebujeme: 4 malé lilky, 6 malých rajčat, 100 g eidamu, 150 g dlouhozrnné rýže, 1 větší cibuli, ¼ l hovězího vývaru, sůl, pepř, olej. Na jogurtovou omáčku: 3 kelímky plnotučného

Číst dál...

Asijská sekaná

Potřebujeme: 700 g mletého masa (mix vepřového a hovězího), 1 starší housku, 100 ml mléka nebo vody, 1 cibuli, 1 vejce, 500 g pórku, 100 g pražených arašídů, 400 g ananasového kompotu, 1 feferonku, 4 lžíce

Číst dál...

Hodně živin, málo kalorií - takový je chřest. Oblíbená zelenina mnoha kuchyní světa, která je skvělým zdrojem celé řady vitaminů a minerálních látek, stopových prvků, ale také antioxidantů, jež chrání buňky před poškozením volnými radikály a oxidačním

Číst dál...

Květák se uplatní v teplé kuchyni, dá se zmrazit, nakládá se do sladkokyselého nálevu, smaží se. Hodí se jako příloha ke studeným masům, do různých salátů a podobně. Obsahuje větší množství vitaminu C, draslík, fosfor, vlákninu, dusíkaté

Číst dál...

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1919194
DnesDnes321
VčeraVčera699
Tento týdenTento týden5403
Tento měsícTento měsíc15534

Partnerské weby