Deprese je pro člověka nelehké období, kdy vidí všechno černě, budoucnost je beznadějná, trpí stavy napětí. Co jíst, když… … máte agresivní projevy? Vhodný je kefír, jogurt, tvaroh a různé druhy ovoce.Výbušní jedinci se uklidní neslazenými bylinkovými čaji, například z heřmánku, meduňky nebo lipového květu.
… reagujete podrážděně a nervózně? Na správnou činnost nervů působí hořčík. Minerálům hořčíku a vápníku se často přiřazuje termín přirozená sedativa, neboť mají výrazný uklidňující účinek. Nejbohatším zdrojem hořčíku jsou pšeničné klíčky, fazole, hrách, čočka, kešu ořechy, mandle, arašídy.
… se často rozčilujete? V průběhu silné emoce, rozčilení a hněvu dokáže organismus „spálit“ neuvěřitelných 2000 mg vitaminu C a dalších cenných látek. Bohužel vitamin C se nedá v našem organismu skladovat, musí být neustále doplňován. Kdo je silně emocionálně založený, je nezbytné, aby zvýšil příjem vitaminu C. Nejvíce ho najdeme v zelené paprice, petrželové nati, kiwi, růžičkové kapustě, křenu, pomeranči. V menší míře vitamin C obsahují například citron, grapefruit, bílé a červené zelí.
(jam)

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 25 let

Fotografie 0016

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

 

 

2128726
DnesDnes98
VčeraVčera810
Tento týdenTento týden3513
Tento měsícTento měsíc22219

Partnerské weby