Máte rádi rýži? Pak jste ve výhodě, pokud chcete zhubnout. Připravit z ní lze spoustu velmi chutných pokrmů, které zasytí a ještě pomohou tělu ke štíhlosti. Zkuste týdenní rýžový jídelníček. Jak na to?
Pět porcí denně vás skvěle zasytí a báječně detoxikuje organismus. První den se ovšem musíte obejít bez jakýchkoli příloh, konzumuje se pouze vařená rýže, nejvyšší povolené množství - tedy čtvrt kilogramů - je nutno si rozložit na celý den. Pět porcí uvařené rýže můžete druhý den obohatit k obědu kouskem vařeného kuřecího masa, k večeři kouskem dušené zeleniny. Třetí den si vystačíte pouze s rýží a vařenou zeleninou, opět pět porcí během dne. Čtvrtý den se připravte na sladké. Dopřejte si čtyři samostatné porce rýže nasladko s kouskem zeleniny, na oběd si připravte rýžovou kaši ochucenou medem, některým druhem rozvařeného tuzemského ovoce. Pátý den dušenou rýži kombinujte s rybou a kuřecím masem. Váhový úbytek vás jistě potěší, neboť se může pohybovat v rozmezí dvou až tří kilogramů, jestliže přidáte pravidelný pohyb, možná i více.
Ani nutriční terapeuti rýžový jídelníček nezavrhují. Nutno však podotknout, že hnědá rýže je zdravější než průmyslově zpracovaná bílá, která obsahuje mnohem méně vlákniny, minerálů a dalších živin a také má vysoký glykemický index. Kromě toho v hnědé rýži najdeme spoustu vitaminů skupiny B, prospívá i zdraví. Pomáhá snižovat riziko rakoviny tlustého střeva, prsu, účinně bojuje proti zácpě. Při rýžové dietě nezapomínáme na dodržování pitného režimu. Nejlepší je čistá voda, minerálky bez bublinek, zelený a bylinkový čaj.
(es)
DODATEK
Rýžová dieta je vhodná nejen na hubnutí, ale také na celkovou očistu organismu. Nedoporučuje se ji držet častěji než jednou za měsíc.

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 25 let

Fotografie 0016

2237409
DnesDnes514
VčeraVčera833
Tento týdenTento týden1347
Tento měsícTento měsíc13474

Partnerské weby