Pro většinu lidí znamená nadváha určitý handicap, který způsobil nedostatek sebevědomí. Co je třeba zařadit do jídelníčku, abyste

 byli štíhlí? Následujících šest plodů jsou vynikajícími pomocníky při spalování tuků, pomáhají formovat postavu.
Vodní meloun
Svým vysokým obsahem vody je ideálním „sytičem“. Dlouhou dobu udržuje žaludek plný, přičemž dodává pouze málo kalorií. Vodní melouny mají málo ovocného cukru a zamezují kolísání hladiny cukru v krvi.
Maliny
Velké množství kalcia a magnesia v plodech podněcuje spalování tuků. Sekundární rostlinné látky pomáhají při využití potravinových stavebních kamenů.
Borůvky
Cenné polyfenoly (antioxidanty, ochraňující buňky před volnými radikály) snižují hladinu cukru v krvi a povzbuzují látkovou výměnu. Urychlují trávení a pomáhají rychleji odbourávat potravinové tuky.
Třešně
Jsou perfektním ovocem podporující zeštíhlení. Obsahují velké množství minerálních látek, bohatě vitaminu C, bez nichž bude látková výměna pracovat pomalu. Tento pozitivní efekt mají pouze červené třešně.
Ostružiny
Speciální ovocné kyseliny ovlivňují při trávení tvorbu vyššího množství enzymů, které zrychlují metabolismus, čímž pomáhají při odbourávání tuků. Provitamin A v nich obsažený váže v těle volné radikály, jenž způsobují předčasné stárnutí buněk.
Rybíz
V zrnech je mnoho vlákniny, která pomáhá snižovat hladinu cukru v krvi. Balastní látka pektin a množství ovocné kyseliny povzbuzují látkovou výměnu. Červený rybíz obsahuje mnoho vitaminů, které se podílejí na látkové výměně a ovlivňují i odbourávání tuků. Jsou to vitamin A, B a C a minerální látky magnesium a kalcium.
(alž)

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2261063
DnesDnes657
VčeraVčera580
Tento týdenTento týden2652
Tento měsícTento měsíc16471

Partnerské weby