Co jíst, když berete antikoncepční pilulky? Vitamin C odstraňuje vedlejší účinky mnohých léků, mimo jiné i antikoncepčních pilulek. Bylo prokázáno, že při dlouhodobém užívání antikoncepčních pilulek dochází v organismu k úbytku vitaminů skupiny B, zejména vitaminů B2, B3 a B6. Ženy užívající antikoncepci by měly denně jíst celozrnné produkty, müsli s jogurtem, kysané zelí, klíčky a k tomu ovoce a zeleninu, zejména grapefruity, banány a papriky. Kdo bere antikoncepci, může své zásoby vitaminu B12 zcela zničit. Nejbohatším zdrojem tohoto vitaminů jsou játra a droždí.
Antikoncepční pilulky způsobují také nadměrné vylučování hořčíku. Už tak nízkou hladinu důležitého minerálu zinku v naší krvi snižují antikoncepční pilulky. Možná vás bude zajímat, že hrách obsahuje rostlinné kontraceptivum, tedy látku, která působí jako antikoncepční pilulky. V Tibetu a v některých oblastech Indie se počet obyvatelstva za posledních dvě stě let údajně výrazně nezvýšil proto, že tamější ženy jedí mimořádně mnoho hrachu, a proto nejsou tak plodné jako jinde.
(jam)

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 25 let

Fotografie 0016

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

 

 

2203288
DnesDnes77
VčeraVčera594
Tento týdenTento týden2962
Tento měsícTento měsíc13038

Partnerské weby