Máte pocit, že vám docházejí síly? Cítíte se vyčerpaní? V jarním čase nic neobvyklého. Na vině může být nedostatek spánku, přepracovanost, stres a také malé množství slunečního svitu či rychlá změna počasí. Oslabené tělo je tak více náchylné k chřipce, viróze. Co pomáhá proti jarní únavě?
+ Zdravá strava s vysokým obsahem vitaminů, minerálů a bílkovin, nejlépe v podobě čerstvého ovoce a zeleniny.
+ Racionální jídelníček, v němž upřednostňujeme lehká jídla, vyloučíme těžké a mastné pokrmy, sladkosti.
+ Omezení pití černé kávy, alkoholu a kouření.
+ Dostatečný pitný režim – nezanedbáváme příjem tekutin, ideální je obyčejná voda, nesycené minerálky, bylinné čaje, ředěné ovocné šťávy.
+ Otužování - střídání teplé a studené vody při sprchování, sauna.
+ Pravidelné cvičení, sport, fyzické aktivity.
+ Pobyt na čerstvém vzduchu, na sluníčku. Sluneční paprsky se starají o tvorbu serotoninu, který přinese dobrou náladu.
+ Klidný spánek.
+ Dostatečné větrání místnosti.
+ Pozor na nadměrný stres.
+ Najděte si čas na odpočinek, relaxaci, přátele, zábavu.
(es)

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 25 let

Fotografie 0016

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

 

 

2128454
DnesDnes636
VčeraVčera851
Tento týdenTento týden3241
Tento měsícTento měsíc21947

Partnerské weby