Problémem dělené stravy je, že ji lidé často po určité době vzdají, neboť se jim postup zdá příliš složitý. Nejenže si musejí pamatovat, které potraviny obsahují škroby a které bílkoviny, ale připadá jim těžké dodržovat dietu každý den po sed m dní v týdnu. Přitom je dělená strava cestou ke štíhlé linii, k získání životní energie a shoduje se s pravidly zdravé výživy. Pokud jste vyznavači dělené stravy nebo ji chcete vyzkoušet, přinášíme několik receptů na škrobové pokrmy.

Těstovinové cukety
200 g celozrnných nebo bezvaječných těstovin, asi 400 g cuket, 1 lžíce másla, trochu smetany, 2 - 3 stroužky česneku, koření vegeta, zelené bylinky, sůl, gouda nebo jiný sýr na posypání
Těstoviny uvaříme podle návodu na obalu. Máslo rozpustíme, přidáme pokrájené cukety, okořeníme, doplníme prolisovaným česnekem, osolíme a podlijeme smetanou, trochou vody a krátce podusíme. Vmícháme do uvařených a scezených těstovin, doplníme pokrájenými bylinkami a podáváme posypané sýrem.

Pálivé těstoviny
250 g celozrnných nebo bezvaječných těstovin (nejlépe špaget), 8 sušených rajčat, olej ze sušených rajčat, 1 feferonka, 1 stroužek česneku, sůl, parmazán nebo jiný sýr na posypání
Těstoviny vložíme do vroucí osolené vody a uvaříme doměkka. Mezitím sušená rajčata a feferonku pokrájíme na nudličky, přidáme olej ze sušených rajčat, sůl, prolisovaný česnek a promícháme. Těstoviny scedíme a přidáme k rajčatovému základu. Promícháme, rozdělíme na talíře a posypeme sýrem.
(žuk)
 

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 25 let

Fotografie 0016

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

 

 

2219954
DnesDnes473
VčeraVčera639
Tento týdenTento týden473
Tento měsícTento měsíc12479

Partnerské weby