Při shazování kilogramů by měly být v našem jídelníčku zastoupeny především celozrnné produkty, rýže, okurky, meloun, dýně, karotka, špenát, chřest, celer a kysané zelí. Mají málo kalorií, jsou bohaté na životně důležité látky a přitom nás dokáží rych le a na dlouhou dobu zasytit.

Grapefruity si získaly věhlas i oblibu jako ovoce pro zdraví velmi prospěšné. Obsahují málo kalorií a výzkumy mimo jiné potvrdily, že urychlují látkovou přeměnu a určitě by měly být v jídelníčku všech hubnoucích, neboť pomáhají snižovat nadváhu.

Naučte se rozeznávat opravdový hlad, chuť a „uzobávání“ z nudy. Nedopusťte, aby se hlad stal pouze vzdálenou vzpomínkou a přejedenost trvalým stresem. Jídlo, lék na emoce? Přestaňte ho využívat pouze ke kompenzaci nálady, jako odměnu nebo trest.
Kolikrát denně jíst? Zcela optimální stav je, když se naučíte jíst menší porce čtyřikrát až pětkrát denně přibližně každé tři až čtyři hodiny. Dostatek tekutin! Nedostatek vhodných nápojů může podstatně zbrzdit spalování vašich tukových vrstev.

Nezapomínejte na pohyb! Redukce hmotnosti pouze úpravou stravy trvá zhruba třikrát déle, než když přidáte ještě pohybovou aktivitu. Čím více svalové hmoty máte, tím máte rychlejší metabolismus, tím více můžete jíst a tím více tuku spálíte. (žuk)
 

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2275589
DnesDnes44
VčeraVčera1180
Tento týdenTento týden44
Tento měsícTento měsíc7838

Partnerské weby