1. Jezte čerstvou stravu. Je lepším zdrojem vitaminů a minerálních látek než ty nejkvalitnější doplňky stravy v tabletkách. Berte zdravou stravu vážně a dávejte přednost potravinám bohatým na vlákninu a antioxidanty a s nízkým obsahem tuku.
2. Začleňte do svého každodenního života p ohyb - budete se cítit lépe. Pohyb zpevňuje kosti, posiluje srdce a pozvedá náladu.
3. Pravidelně odpočívejte a važte si všeho dobrého, co v životě máte. Relaxace zabraňuje, aby byl organismus v důsledku stresu neustále v „nouzovém režimu.“
4. Naučte se rozpoznávat stresové situace a omezte je pokud možno na minimum. Stres zatěžuje řadu tělesných soustav a přispívá k mnoha zdravotním problémům.
5. Važte si sami sebe. Zabývejte se svými kladnými stránkami, na ty horší zapomeňte.
6. Myslete pozitivně. Je vědecky dokázáno, že optimismus a humor prospívá zdraví.
7. Snažte se s každým vždycky domluvit. Jasná komunikace je důležitá ve všech oblastech života.
8. Budujte si sebejistotu. Věřte, že vaše přispění je užitečné. Sebejistota umožňuje mít věci pod kontrolou.
9. Navazujte důvěrné vztahy. Nemusí jich být mnoho, ale jsou potřebné. Pocit, že je pro vás někdo důležitý a vy pro něj, je pro duševní zdraví nezbytný.
10. Najděte si každý den něco hezkého. Často jde o drobnosti, které život zpříjemní.
11. Buďte velkorysí. Velkodušný a soucitný člověk se cítí lépe než sobec a cynik.
12. Buďte vděční. Na konci každého dne projevte vděčnost za dary života, byť jsou sebenepatrnější. Nepříjemnosti nechte plavat a vložte novou naději do dalšího dne.
 

Planety radí i varují

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2272789
DnesDnes446
VčeraVčera1235
Tento týdenTento týden4200
Tento měsícTento měsíc5038

Partnerské weby