Vyhlaste boj přibývajícím rokům. Často stačí několik malých triků, třeba úprava životosprávy.
Se zeleným čajem. Se zeleným čajem vydrží buňky dlouho mladé. Vědci jsou nadšeni zeleným čajem z Číny. Dodává tak zvané katechiny, které posilují cévy, imunitní systém, povzbuzují obnovu buněk, podněcují výkon mozku, chrání před rakovinou již od tří šálků denně. Důležité je dbát na maximální kvalitu čaje.
Sůl s jódem. Používáte sůl s jódem? Pokud ne, v kuchyni byste ji měli upřednostňovat. Stopový prvek jód udržuje zdravou štítnou žlázu a povzbuzuje ji, aby vytvářela hormony pro správnou funkci látkové výměny. Pokud je v nepořádku, může to přinášet některé zdravotní problémy a také nadváhu.
Nejíst po osmnácté hodině. Mnohé studie ukazují, že mini půsty potlačují stárnutí. Po osmnácté hodině se nedoporučuje jíst žádné uhlohydráty, jako je chléb, nudle nebo rýže. Když v noci nic netrávíme, stoupá tvorba růstových hormonů. Ty zajišťují, že se tělo ve spánku zbavuje škodlivin a omlazuje se.
Síla z ticha. Jít se projít do parku a stáhnout se alespoň na pár minut do klidného místa. Kdo si denně dopřeje trochu ticha, čerpá novou energii. Tím posiluje nervy a podporuje regeneraci.
Jednou denně zvýšený pulz. Krátkodobý stres odpovídá našemu naturelu. Tělo jej potřebuje, aby oběh, látková výměna a imunitní systém pracovaly optimálně. Jednou denně by nám měl puls stoupnout, například chůzí do schodů, ideální je lehký běh, nebo jízda na kole.
(alž)
 

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

2069310
DnesDnes521
VčeraVčera1237
Tento týdenTento týden1758
Tento měsícTento měsíc16346

Partnerské weby