+ Pro zachování většího množství živin a vlákniny krájejte zeleninu na větší kousky a nevařte ji dlouho. Čím delší doba vaření, tím méně nutričních látek.

+ Zvadlý salát „ožije“, když jej postříkáme studenou vodou, zabalíme do utěrky a

Číst dál...

Treska s křupavou krustou

Potřebujeme: 4 porce tresky nebo jiné ryby, 100 g strouhanky, kůru z citronu, petrželku, sůl, 3 lžíce majonézy, 1 stroužek česneku, mletý pepř, sůl.

Postup: Nejdříve smícháme

Číst dál...

Kupujete light potraviny s přesvědčením, že budete štíhlejší a zdravější? Myslíte si, že „lehkých“ potravin můžete sníst, kolik chcete a vaše váha nebude stoupat? Slůvko light působí přímo magicky, ale ne všechno, co se tváří, že je veskrze zdravé, takové ve skutečnosti

Číst dál...

Zatímco před několika desetiletími patřilo u nás proso již k takřka zapomenutým plodinám, které se běžně v kuchyni nijak nevyužívaly, v poslední době se znovu začíná vracet i do naší domácnosti. Můžete se s ním také setkat v některých vybraných jídelnách a

Číst dál...

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

1918484
DnesDnes310
VčeraVčera879
Tento týdenTento týden4693
Tento měsícTento měsíc14824

Partnerské weby