Jedním z rychlých a oblíbených jídel jsou omelety, jejichž výhodou je, že jdou připravit na slaný i sladký způsob. Mají-li být hlavním pokrmem k večeři, počítáme na osobu omeletu ze dvou až tří vajec. Příprava není náročná, zvládne ji

Číst dál...

Zelná polévka s klobásou

Potřebujeme: 200 g kysaného zelí, 20 g hladké mouky, 100 g uzeného masa nebo klobásy, 20 g sušených hub, 2 dl kysané smetany, 10 g cukru, 1 lžíci rajčatového protlaku, 1 bobkový list, mletý

Číst dál...

Cibule je zdrojem vitaminu C, provitaminu A, některých vitaminů skupiny B, dále se v ní nachází kyselina pantotenová, organické kyseliny, flavonoidy, bílkoviny, cukry, z minerálních látek vápník, draslík, fosfor, sodík, železo, síra, špetka

Číst dál...

Pikantní kuličky

Potřebujeme: 500 g mletého kuřecího masa, 2 stroužky česneku, 1 velkou cibuli, 2 pálivé papriky, 1 citron, 2 větvičky rozmarýnu, 2 lžíce šlehačky, 50 g hladké mouky, 1 dl bílého vína, 2 dl slepičího bujónu, 1 dl

Číst dál...

Planety radí i varují

Předplaťte si nás

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

E-Shop

Inzerce týdne

Inzerce aktuální týden

2014251
DnesDnes140
VčeraVčera586
Tento týdenTento týden4331
Tento měsícTento měsíc10576

Partnerské weby