Pokud se v noci probudíte a šilháte hlady, nemusíte se tím trápit až do rána. Abyste pak mohli klidně spát, netlačil vás žaludek a taky jste netloustli, napovíme vám, co si z chladničky nevyndávat a co nejíst.
Zmrzlina. Tučná těžká jídla mohou za to, že se druhý den budete cítit jak přejetí autobusem. Stejně se bude cítit i váš žaludek. Do této kategorie patří i fastfood, oříšky a sýrem přetékající pizza.
Čokoláda. Spolu s jinými potravinami bohatými na sacharidy vám před spaním prokáže medvědí službu. Podobně cukrovinky, koláče nebo třeba slané křupky zahýbou s hladinou krevního cukru tak mocně, že tělo odmítne spát, protože je maximálně nabuzené.
Steak. Ten si raději dejte v poledne, protože je pro vaše zažívání tak velkým soustem, že se vám bude těžko usínat. Pokud vám chybějí bílkoviny, sáhněte po jogurtu, tvarohu nebo čerstvém sýru.
Chilli. Je jedno, jestli si do jídla nasypete lžíci papriky, chilli nebo jiných pálivých ingrediencí. Za normálních okolností mají schopnost šetřit vaši vlastní energii, protože ji samy vydávají - zahřejí vás a mírně urychlí spalování. V noci však probudí vaše smysly natolik, že se vám je hned tak nepodaří zklidnit.
Velké porce. Malá svačinka před půlnocí by neměla představovat vrchovatý talíř. Naložte si maximálně 800 kJ, tedy například jablko, bílý polotučný jogurt, plátek šunky a zeleninu.
(ksa)

Planety radí i varují

SPIRIT seznamka

SPIRIT seznamkaA

E-shop

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2470632
DnesDnes467
VčeraVčera580
Tento týdenTento týden1047
Tento měsícTento měsíc2262

Partnerské weby

apartman banner